Rehabilitacja Ortopedyczna

zespoły bólowe, dyskopatia, rwa kulszowa, złamania, stłuczenia, endoprotezy, artroskopie

Rehabilitacja Ortopedyczna

Rehabilitacja Wad Postawy

plecy okrągłe, plecy wklęsłe,plecy płaskie, skoliozy, wady klatki piersiowej, wady kończyn dolnych

Rehabilitacja Wad       Postawy

Fizjoterapia w Urologii, Ginekologii, Proktologii

www.urosilesia.pl

Fizjoterapia w Urologii, Ginekologii, Proktologii

dr n. med.

Bartłomiej Burzyński

specjalista fizjoterapii

Absolwent wydziału Fizjoterapii Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach. Wykładowca Katedry i Kliniki Rehabilitacji Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Wykładowca francuskiej szkoły dla fizjoterapeutów EIRPP. Autor kilkunastu prac naukowych, uczestnik licznych Sympozjów Szkoleniowo-Naukowych i Konferencji Naukowych. Ukończył kilkanaście kursów z zakresu różnych metod fizjoterapii oraz diagnostyki obrazowej i ultrasonografii narządu ruchu. Jest twórcą jednej z pierwszych w Polsce Pracowni Rehabilitacji Dolnych Dróg Moczowych specjalizującej się w rehabilitacji ginekologicznej i urologicznej. Stworzył autorski programu rehabilitacji dla osób po zabiegach prostatektomii radykalnej oraz elektroresekcji prostaty. Członek Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii, Stowarzyszenia Fizjoterapia Polska, International Urogynecological Association.

KURSY/SZKOLENIA:

kurs metodyczno-szkoleniowy: „EMG i biofeedback"

metoda McKenzie A (diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa - kręgosłup lędźwiowy)

metoda McKenzie B (diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa - kręgosłup szyjny i piersiowy)

metoda McKenzie C (diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa - rozwiązywanie problemów, warsztaty praktyczne)

metoda McKenzie D (diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa - rozwiązywanie problemów na poziomie zaawansowanym, warsztaty praktyczne)

metoda PNF (Proprioceptive Neuromuscular Facilitation)

metoda Kinesiology Taping

szkolenie: „Nowoczesny trening motoryczny w grach zespołowych"

szkolenie: „Diagnostyka różnicowa w schorzeniach narządu ruchu"

szkolenie: „Diagnostyka obrazowa. Współczesne metody diagnostyki obrazowej w codziennej pracy fizjoterapeuty"

szkolenie: „Ultrasonografia narządu ruchu i sonofeedback dla fizjoterapeutów"